Στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της υπογειοποίησης προς εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών συμφερόντων με το μανδύα της ΑΕΚ, σημειώνονται και τα ακόλουθα, που αφορούν το θόρυβο που θα προκύψει κατά την κατασκευή και λειτουργία της υπογειοποίησης (βλ. σελ. 23-24):
“Με βάση τα αποτελέσματα των μοντέλων θορύβου κατά την κατασκευή προκύπτει ότι αναμένεται υπέρβαση των ορίων … της ελληνικής νομοθεσίας σε μια ζώνη 70 μέτρων από το χώρο εργασιών. Στη θέση του πλησιέστερου δέκτη, σε απόσταση 20 μέτρων από τα όρια εκσκαφής, η στάθμη του θορύβου … υπερβαίνει το όριο της ελληνικής νομοθεσίας. Η υπολογισθείσα όχληση θα είναι παροδική και θα έχει διάρκεια 3 μήνες, όσο δηλαδή θα διαρκέσουν οι εργασίες πασαλόμπηξης, ενώ εκτιμάται ότι οι μετέπειτα εργασίες (σκυροδετήσεις, εκσκαφές, ασφαλτόστρωση) αν και θα επιβαρύνουν το ακουστικό περιβάλλον της περιοχής δε δύνανται να δημιουργήσουν όχληση ίδιας έντασης με την πασαλόμπηξη, καθώς θα λάβουν χώρα σε σκάμμα.
Επίσης με τη διακοπή της λειτουργίας της Πατριάρχου Κωνσταντίνου κατά την κατασκευή, τους περισσότερους φόρτους παραλαμβάνουν οι οδοί ανατολικά-νοτιοανατολικά του υπόγειου έργου και ειδικότερα οι οδοί Λυκούργου, Αμισού, Λεύκης και Κηφισού. Στις περιοχές αυτές λοιπόν αναμένεται αύξηση των επιπέδων θορύβου σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. …
Κατά τη λειτουργία … οι πηγές θορύβου από την οδική κυκλοφορία εντοπίζονται στην είσοδο και έξοδο του υπογειοποιημένου τμήματος”.
Κώστας Π. Παντελόγλου