Ο Αλέξανδρος Φιλίππου (1894-1972) έκαμε σπουδές Ναυπηγικής στη Γλασκώβη, κατετάγη το 1920 στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου και εργάστηκε ως ναυπηγός έως το 1945. Από το 1945 ως το 1968 εργάστηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας. Μεταπολεμικά υπήρξε τεχνικός σύμβουλος της UNNRA, του ΟΧΟΑ, της ΕΤΒΑ και διετέλεσε γενικός επιθεωρητής στον Ελληνικό Νηογνώμονα (1946-1962).
Ο Ευάγγελος Παπαϊωάννου σταδιοδρόμησε στο Πολεμικό Ναυτικό (1912-1923), έγινε τεχνικός διευθυντής του Νεωρίου-Μηχανουργείου Σύρου (1927-1928). Από το 1929 ήταν τεχνικός σύμβουλος και πραγματογνώμονας ναυτικών ασφαλειών και της Επιτροπής Κρατικών Προμηθειών.
Ο Ιωάννης Νιτσόλας ήταν Μηχανικός της ΑΕ “Εργοληπτική Θαλασσίων και Υδραυλικών Έργων”, τεχνικός διευθυντής έργων εκβάθυνσης του λιμανιού της Ερμούπολης (1926-1927), Μηχανικός της “ΑΕ Νεωρίου & Μηχανουργείου Σύρου (1927-1928), των ηλεκτρικών εταιρειών Σύρου, Μυτιλήνης (1928-1930)…
Τα παραπάνω άντλησα από μελέτη της Λήδας Παπαστεφανάκη με τίτλο “Οι Μηχανικοί στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου”, που δημοσιεύθηκε στον Μνήμονα της Εταιρείας Μελέτης Νέου Ελληνισμού, τόμος 35, 2016, σελ. 233-264.
Η Λήδα Παπαστεφανάκη για τα παραπάνω παραπέμπει στην Τεχνική Επετηρίδα, την οποία επιμελήθηκε ο Νίκος Κιτσίκης και εξέδωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο το 1934 και τη “Βάση Δεδομένων Μηχανικών Τεχνικού Επιμελητηρίου 1934-1950”, αλλά και στο Κωνσταντίνος Α. Φιλίππου, Διαδρομή ενός αιώνα 1900-2000. Από τα αρχεία και τις αναμνήσεις του Αλέξανδρου και του Κωνσταντίνου Φιλίππου, Αθήνα 2007, σελ. 82-85, 104-110, 114-116.
Κώστας Π. Παντελόγλου