Το αφιέρωμα αυτό περιλαμβανόταν στο 88ο τεύχος του περιοδικού, που κυκλοφόρησε στις 22 Φεβρουαρίου 1984 – τι συγκεκριμένα το συγκροτούσε;
Το συγκροτούσε ένα εισαγωγικό κείμενο με τίτλο “Κώστας Βάρναλης” και ακολουθούσαν:
- Εργοβιογραφικό χρονολόγιο του Κώστα Βάρναλη, που υπέγραφε ο Κώστας Γ. Παπαγεωργίου (σελ. 6-11), το οποίο πλαισιωνόταν από 8 φωτογραφίες.
- Το κείμενο του Μ.Μ. Παπαϊωάννου “Ο Βάρναλης και η εποχή του” (σελ.12-15), το οποίο πλαισίωναν 3 φωτογραφίες· η μία με τον Στρατή Τσίρκα και τον Μ.Μ. Παπαϊωάννου σε ταβέρνα στα 1955, και οι άλλες δυο στη Μόσχα τον Ιούλιο του 1959 με τη γυναίκα του Δώρα Μοάτσου.
- Το κείμενο της Φούλας Χατζηδάκη με τίτλο “Για τον Κώστα Βάρναλη” (σελ. 16-20), το οποίο πλαισίωνε η φωτογραφία κατά τη βράβευσή του με το βραβείο Λένιν.
- Το πνευματικό και ανθρώπινο πορτραίτο του Κώστα Βάρναλη, που υπέγραφε ο Τάσος Βουρνάς (σελ. 21-29), το οποίο πλαισίωναν δύο φωτογραφίες, η μία στο Τουρκολίμανο στις 21 Μαΐου 1960, ημέρα της ονομαστικής γιορτής του ποιητή, μαζί με τους: Μ.Μ. Παπαϊωάννου, Μάρκο Αυγέρη, Τάσο Βουρνά και Ζήση Σκάρο, και η άλλη από γιορτή της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών εικονίζουσα τον Λέοντα Κουκούλα, τον Κώστα Βάρναλη και τον Τάσο Βουρνά.
- Το κείμενο του Θανάση Τσουπαρόπουλου με τίτλο “Ο Βάρναλης δημοσιογράφος” (σελ. 30-33), πλαισιωμένο με φωτογραφία της δημοσιογραφικής του ταυτότητας.
- Το κείμενο του Δ. Πλάκα “Ο Κώστας Βάρναλης ως συνεργάτης και χρονογράφος της Πρωΐας” (σελ. 34-39), πλαισιωμένο με δύο φωτογραφίες· στην μία εικονίζεται ο Βάρναλης της Κατοχής και στην άλλη εικονίζεται ο Βάρναλης με τον εκδότη Κώστα Ελευθερουδάκη στην Ακρόπολη.
- Το κείμενο του Γιώργη Γιατρομανωλάκη με τίτλο “Ορέστης: Ένα σονέτο του Κώστα Βάρναλη” (σελ. 40-47) πλαισιωμένο με δύο φωτογραφίες· στην μία εικονίζεται ο Βάρναλης σε μεγάλη ηλικία και στην άλλη εικονίζονται ο Κώστας Βάρναλης, ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας και ο Στρατής Ελευθεριάδης (Τεριάντ) στο Παρίσι το 1923.
- Το κείμενο της Lucia Marcheselli Loukas με τίτλο “Κώστα Βάρναλη Αισθητικά-Κριτικά Διαμόρφωση και Εξέλιξη” (σελ. 48-52), πλαισιωμένο με μια ξυλογραφία του Κώστα Βάρναλη, καμωμένη από τον Γιάννη Κεφαλληνό.
Δύο από τις φωτογραφίες που πλαισιώνουν το εργοβιογραφικό χρονολόγιο του Κώστα Βάρναλη είναι α) εκείνη της 25ης Οκτωβρίου 1935 που εικονίζει το βαπόρι για την εξορία στον Άη Στράτη και εικονίζονται ο Δημήτρης Γληνός, ο Βασίλης Δημητσιάνος και ο Κώστας Βάρναλης (σελ. 10) και β) εκείνη του έτους 1935 στη Μόσχα που εικονίζει τον Κώστα Βάρναλη, τον Διευθυντή του ελληνικού θεάτρου του Σοχούμ Κανονίδη και τον Δημήτρη Γληνό (σελ. 11).
Κώστας Π. Παντελόγλου